به طاها به یاسین2...
درباره وبلاگ

بسم الله . گاهی به آدم حس های خاص دست میده مثلا یه وقتایی باتمام وجودت دوست داری خدارو بغل کنی و یه وقت هایی دلت میگیره ازش اینجا جایی است که من راجب حس ها و خاطراتم صحبت میکنم . راجب یه وقتای زندگیم ، یه وقت هایی که خودم و خدا رقمشون میزنیم چون شش دانگ دل من به نام خدااااست . امیدوارم از شنیدنشون لذت ببرید .
آخرین مطالب
نويسندگان


آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 3
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 15
بازدید ماه : 245
بازدید کل : 66532
تعداد مطالب : 32
تعداد نظرات : 61
تعداد آنلاین : 1



ابزار متحرك زیباسازی وبلاگ


اینجا کلبه ی دل من است ، شش دانگش هم به نام خداست .
جمعه 18 مرداد 1392برچسب:, :: 21:42 ::  نويسنده : نرگس بانو        

سلاااااام

احتمالا بیشــــترتون یا حتـــی به جرات میتونم بگم همتـــــــــــون مناجات با امام زمانه علی فانی با عنوان به طاها به یاسین رو شنیدیــــــــد ؛ تو تلویزیون هر جمعه پخش میشه واتفاقا همه گیر هم هست!

این مناجات اینقدر قشنــــگ و دلبـــــــــر هست که چن نفر به ظاهر غیر معتقد خودشون از من خواستنش بهشون بلوتوث کنم

خلاصه اونایی که شنیدن میفهمن چی میگم اونایی هم که نشنیدن توصیه اکید میکنم دانلود کنن و گوش بدن !!!!!

وامـــــــــــــا تازگی ها یعنی همین چن روز پیش متوجه شدم مث اینکه به طاها به یاسین 2 هم اومده و اتفاقا خیــــــــــــــــــلی هم چیزه معرکه ایه!

رفتم سراغشو ودانلودش کردم بعد زدم رو play وهمه کارامو ول کردم و به دقت بهش گوش دادم ، بزارید راحت باشم باهاتون !
از اول تا آخر شو گریه کردم ، فوووووووووق العاده بود .

واونجایی که من خیلی شمارو دوست دارم و خوبیتونو میخوام تصمیم گرفتم هم معرفیش کنم و هم لینکشو بزارم تا اگر دوست داشتید دانلودش کنید.

هر کلمه و جمله ی این مناجات محشره ولی من شخصا این قطعه ای رو که بهش اشاره میکنم رو خیلی دوست داشتم .

"  امید غریبان تنها کجایی؟

چراغ سر قبر زهرا کجایی؟

تجلی طه، گل اشک مولا، دل آشفته ی داغ آن کوچه ی غم

گرفتار گودال خونین، گرفتار غم های زینب، سیه پوش قاسم

عزادار اکبر گل باغ لیلا، پریشان دست علم گیر سقا

نفس های سجاد، نواهای باقر، دعاهای صادق

کس بی کسی های شب های کاظم

حبیب رضا و انیس غریب جواد الائمه

تمنای هادی، عزیز دل عسکری، پس نگارا بفرما کجایی؟ "

http://bachehayeghalam.ir/audio/quran-prayer/%DA%86%D8%B4%D9%85-%D8%A7%D9%85%DB%8C%D8%AF-%D8%A8%D9%87-%D8%B7%D8%A7%D9%87%D8%A7-%D8%A8%D9%87-%DB%8C%D8%A7%D8%B3%DB%8C%D9%86-2-%D8%B9%D9%84%DB%8C-%D9%81%D8%A7%D9%86%DB%8C/

حتــــــــــــــــــــــــــــما گوشش بدین بوسه

منم دعا کنید .

برای تشکر هم یه صلوات بفرستید برای تعجیل در ظهور حضرتش



نظرات شما عزیزان:

آ.ص
ساعت23:35---20 مرداد 1392
واینکه کسی آرام می
آید،نکاهش خیس عرفان است ، قدمهایش پراز معنا،دلش خیس باران است،کسی فانوس بر دستش بسان نور می آید، امیر ملک ما روزی ز راه دور می آید...



فانوس خسته
ساعت15:06---20 مرداد 1392
سلام نرگس خانومی

خدا قوت

من دارم میرم پابوس آقا.

پست خداحافظی هم گذاشتم...

حلال کنید مارو...نائب الزیاره هستم.
پاسخ:سلام نیلوفر جونم ای جان عزیز دلم التماس دعا گلم سفارشام یادت نره ها


خودم
ساعت23:05---18 مرداد 1392
اللهم صلعلی محمد و آل محمد

گل نرگس
ساعت22:27---18 مرداد 1392
ممنون به خاطر حسن سلیقه و انتخابت
گل نرگسم عالی بود
برا سلامتی نرگس هم صلوات


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: